sweetness,

Dumb move.

Publicerad 2013-03-26 13:54:00 i Instagram, Kärlek, My life,

Hallojs,
 
Jag insåg just att det var dumt av mig att inte boka en tvättid i förväg denna veckan.. Eftersom apparently så ska hela jädrans huset tvätta alla sina befintliga kläder inför påsk i helgen. Fuck you easter, you're ruining my life. Jag hade ju en tvättid i lördags men nejdå, då hade min kära sambo lyckats ta med sig blippen till tvättstugan så att jag inte kunde komma mig in.. 
 
Så nu står jag här, med en massa skitiga kläder som inte kommer att bli tvättade för ens till helgen. So thank you for that karma - whatever I've done to deserve this.
 
Furthermore.. Nothing, faktiskt. Ville bara klaga av mig lite såhär på en tisdag. Suttit och tittat på en 75 minuter lång intervju med Sleeping with Sirens på youtube, bara sådär. Det var underbart och jag hade gärna gjort det igen.
 
Hope you guys have a wonderful day!
 
Ciao.
 
Dom hade bytt knapparna i hissen medans jag var på Ica en dag. Lite lätt chockad sådär när jag kom hem igen. Trodde nästan jag gått in i fel hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela