sweetness,

Seg morgon.

Publicerad 2013-03-27 07:30:39 i Music, My life,

Morning people,
 
Alltså idag är jag inte på hugget.. Snoozade i typ 40 minuter innan jag lyckades kliva upp. Som tur är så var det bara -2 grader ute, så det var ju bra. Igår var det -11 och jag som vant mig vid att det var nollgradigt råkade klä mig för dåligt och höll på att frysa till is till en början.. You never learn.
 
Ehm, annars då.. Har faktiskt ingen träningsvärk idag, känns både bra och dåligt. Får alltid en känsla av att jag inte tagit i om jag inte får träningsvärk.. Fast jag får oftast träningsvärken efter 24 timmar, så jag kanske inte ska ropa hej än.
 
Hade egentligen ingenting att säga. Ville bara fördriva lite tid medans jag sitter här och försöker vakna till liv. Ska ta och lyssna på lite musik, tror det hjälper.
 
Have a beautiful day!
 
Ciao.
 
Lyssna och njut ♥  inte många saker jag hatar så mycket som att denna låt inte finns på spotify. damn you spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela