sweetness,

That's why.

Publicerad 2013-05-17 11:27:03 i Bilder, My life,

Hallojs,
 
So I havent really written anything here in a while.. Men det är bara för att jag har haft fullt upp den senaste veckan med att procratinate packing! Procrastinating takes alot of your time so.
 
Nemen jag åker ju bort till sis imorgon så jag har haft ångest över vad och hur mycket jag behöver ta med mig.. Så jag har varit sjukt stressad den senaste tiden vilket har orsakat en jäklar massa datorspelande, cause that's how I procrastinate the best!
 
Men nu så har jag faktiskt packat klart, såpass mycket som jag kan. Har tvättid klockan 3 så jag måste nog skippa att fara på badhuset idag, dock så gör det inget eftersom det är kickass väder ute och jag vill spela tennis! Så utöver det finns det inte så mycket mer jag kan göra just nu.
 
Ja, det var väl det jag ville. Kommer nog inte att blogga något nu när jag åker till sis så, fast man ska aldrig säga aldrig jag har ju med mig min dator och hon går ju skola nu och då. So we'll see helt enkelt! Until then!
 
Have a marvelous day!
 
Ciao.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela