sweetness,

Old stuff.

Publicerad 2009-09-30 12:01:23 i Random,

jag är trött och känner mig sliten. jag förstår inte varför jag är så trött när man ska bara behöva sju-tio timmars sömn, jag sovde ju åtta minst. det borde ju bli super! men nej, marlene ska vara skittrött när hon vaknar så hon knappt orkar ta sig upp ur sängen. jag snoozade några gånger i hopp om att jag skulle vakna upp piggare, but I didn't. i alla fall så tog jag mig upp för älski skulle ändå på upp. vi gick en promenad och sedan fikade frukost, mysigt. fast han var, sadly, tvungen att fara så jag tittade på Scrapheap challenge själv! final och allt, spännande var det.

nu ska jag fixa mig en god lunch som jag ska äta innan jag beger mig till skolan. jag känner mig inte alls taggad på att fara dit nu eftersom jag måste börja på ett nytt jobb. but I'll make it. spagetti och köttfärssås - here I come!

dessutom måste jag komma mig till att orka lägga upp bilder från i helgen, jag har blivit så dålig på det. måste skärpa mig! lovade Manda att jag skulle lägga ut bilderna på facebook - God curse that stupid site - så jag måste hålla mitt löfte. jag orkar det säkert ikväll. fast then again, jag har tre underbara orsaker not to. How I met your mother, The big bang theory och Two and a half men.

Kommentarer

Postat av: Greta

Publicerad 2009-09-30 14:27:05

Haha, jag minns det typ inte heller;P Bara ena bilden lite svagt.

Det var Rickards storebror som tog bilderna^^

Postat av: M

Publicerad 2009-09-30 16:53:54

Du är såå söt och jag skulle aldrig spola förbi dig heller.

Jag skulle trycka på pausa när jag var med dig och leva i det ögonblicket för all framtid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela