sweetness,

Incoming sofa.

Publicerad 2010-11-30 08:17:05 i Flytten,

nu har jag just lämnat över beställningslappen på soffan till pappa så den kommer att stå i Lycksele i kväll. stackars soffa som kommer få stå ute i detta kallväder inatt, hoppas verkligen att vi kan bära in den i lägenheten i morgon. såhär ser den ut btw:

jag kunde verkligen inte somna igår alltså, det var omöjligt. jag låg och tänkte på alla möjliga sätt som vi kan möblera allt på i alla rummen. I know I'm wierd, men sådan är jag. jag kommer ligga vaken hela natten ikväll eftersom det är i morgon det smäller!

lybo har inte ringt något än så jag måste gå dit på lunchen och höra vad dom säger. för jag skulle gärna vilja våra nycklar till våran lägenhet. jag betalade ju hyran igår så den är ju verkligen våran nu :) hihi

alltså jag förstår inte varför jag är så jädrans trött på morgon! det var tur att mamma smsade mig nu annars hade jag nog aldrig klivit upp, fy skäms! jag hatar att vara morgontrött, jag har i princip alltip varit en morgonmänniska så jag blir galen nu när jag inte är det. dumma mig!

oh well, nu ska jag sätta mig i soffan, äta frukost och tittat på Parenthood tror jag. fast Supernatural är så spännande så jag vet inte om jag kan hålla mig!.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela