sweetness,

Getting better.

Publicerad 2012-02-29 11:41:09 i Bilder,

Nu kan jag faktiskt sitta och stå utan att dö av smärta, vilket känns fett nice. Dock har jag kvar som en spänning i hela benet och jag står fortfarande lite som Quasimodo, but it's all good. Fick en tid hos Anita på fredag, så förhoppningsvis så kan hon knäcka till ryggen så att allting blir bra.. Please, please, please, please!

Provade att gymma igår, gick faktiskt okej. Kunde cykla och köra lättare stryketräning, fast det kändes lite ledsamt faktiskt.. Känner mig bara som en vekling när jag inte kan göra vad jag vill. Gah.

Oh welll, i helgen är det marknad och jag siktar på att gå en längre stund där, så bättre måste jag bli! Blir så trött av att gå så det är helt sjukt, men idag är det superväder så jag ska försöka mig ut en liten stund i alla fall!

Ja, hade inte så mycket att säga faktiskt. Ligger mest i sängen och tittar på tv, eftersom det är det enda jag kan göra utan att bli trött eller få ont någonstans.

Jag slänger in lite random bilder som blivit tagna sen sist. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela