sweetness,

Dålig uppdatering.

Publicerad 2012-07-30 17:58:18 i My life,

Hallojs,
 
Ja, det är dålig uppdatering just nu, that's life. Jag har typ promenerat och suttit framför tvn hela veckan, allt för att slippa fara ut och supa faktiskt.. Kände inte alls för det. Men jag har umgåtts med mami och med mig själv, trevligt värre. Körde lite home spa i fredags i brist på annat, bäst att passa på när man är ensam.
 
Annars så har jag inte gjort ett skit i princip. Varit på möten två gånger och kört en sväng till Umeå med bestis och käkat kinamat, smaskigt värre. Var sjukt peppad på allt i början av veckan men det rann ut i sanden innan veckan var slut.. Så nu satsar vi på lite nya tag!
 
Hade tänkt mig ut en sväng i morse, men både jag och vädret tyckte att stanna inne och sova var trevligare. Dock så körde jag och älsklingen nya tag på gymmet idag istället. Så jävla skönt, dessutom finns det inget bättre än att komma hem och käka mat sen.

Imorgon har jag möte klockan 9, så jag måste väl gå och lägga mig snart ifall jag vill hinna somna så jag får mig nå sömn. Gick och la mig halv 12 igår men somnade inte förrän kring halv 2, jag har ju inte lagt mig efter 12 på hela semestern typ.. Fett wierd!
 
Anyways, nu ska jag gå och kamma håret eller något.
 
Have a great evening!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela