sweetness,

Beat.

Publicerad 2012-10-09 08:28:00 i Instagram,

God morgon,
 
Alltså shit, jag lyckades sova tills åtta innan jag tvingade upp mig själv! Jag sov inte ens så länge i helgen tror jag? Min klocka ringde som vanligt halv sju imorse men jag var helt jävla whiped out! Träningen igår tog fasen död på mig, jag skojjar inte. Satt och slumrade till i soffan redan kring sju-åtta, var inte att leka med. Så idag har jag ju vad jag gör.. Hade lätt kunnat sova tills lunch.
 
Men nu sitter jag och försöker få i mig någon frukost medans jag stirrar ut av någon anledning. Typ fjärde dagen i rad som det är dystert och regnigt ute nu, börjar göra mig deprimerad på riktigt tror jag. Bla bla bla..
 
Nä hörrö, jag är alldelens för.. Nånting. Vafasen jag kan inte ens komma på ord. Nu är det nog! Jag slänger in en bild från instagram bara för att, mat är ju alltid gott så!
 
 
Have a wonderful day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela