sweetness,

I wonder.

Publicerad 2010-04-29 08:31:06 i Random,

jag börjar tro att jag har någon kronisk sjukdom. varför är jag jämt stel i kroppen? det känns som att jag legat i sängen 24/7 i typ ett år och nu försöker jag leva och allt mina muskler har typ gett upp. eller som typ när man tränat för mycket och man blir helt stel för att man inte strechat illräckligt. eller något åt det hållet. jag har faan känt såhär non-stop i nästan en månad. why are my body doing this to me!?

idag ska jag på personalstrategerna, hm. dom kommer säga massa skit jag inte vill höra och inte tänker göra ändå fast du säger det. ibland ångrar jag mig att jag skrev in mig på arbetsförmedligen. för det första så hjälper dom en inte ett skit. dom struntar i en i tre månader och sedan skickar dom bort en till något annat företag, eller vad man ska kalla det. jaha, vad har dom gjort mig egentligen? sen så får jag så jävla dålig ersättning tillochmed den 1a juli så det känns inte ens lönt att jag är inskriven där. blä.

sunkigt väder är det också, usch. dessutom krånglar mitt tangetbord hela tiden så jag måste köpa mig ett nytt sen.  denna dagen kommer bara kännas allmänt ultraseg och jag har ingen aning om vad jag ska göra. tror jag kommer måsta fara till NCC och skriva på några papper också, kanske blir idag. annars allmänt ovärd dag och imorgon är det valborg och jag är so not up for it. ante, kom och tagga mig!!

såhär vill jag ha det igen!! back in the days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela