sweetness,

First stuff.

Publicerad 2010-12-01 06:43:31 i Flytten,

igår var jag och hämtade våra lägenhetsnycklar och vi skuttade dit när vi slutat (eller vi gick hem tidigare, hihi). dock så hade ingen tid att hjälpa oss flytta så vi bar bara dit lite köksgrejer och så. men ikväll så blir det full flyttning! då kommer vi konka på så mycket som vi orkar.

dock så ringde tapetseraren igårkväll och han ska dit och börja tapetsera nu i eftermiddag, så det kommer nog vara lite knepigt att flytta in, men det ska väl gå! vi får lov att lasta in soffan i köket tills vidare, jag bad ju han att börja tapetsera vardagsrummet och hallen. så det kommer nog bli superbra!

man nu ska jag käka min frukost och sedan har jag klipptid klockan 09:00! have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela