sweetness,

Nyår, eller inte nyår.

Publicerad 2010-12-31 11:20:32 i Party,

är det verkligen nyår idag? jag hade fasiken nyår den 25:e när vi for ut och festade, så i min värld så är det redan 2011. så jag är inte inställd på att fara ut och festa idag, men jag hoppas att det kommer. just nu känner jag mig bara seg och det känns som ännu en söndag. it's wierd, längtar tills jag får komma tillbaka på bokhandeln så jag får min dagsrytm tillbaka. this is just freaky.

så nu har jag mycket att göra, jag har fortfarande beslutsångest över vilken frisyr jag ska ha? jag har ju lixom bara samma frisyr, borde starta det nya året med något nytt. så jag måste alltså bege mig till mamma. hade dessutom tänkt snå lite cider av henne, eftersom jag glömde bort att fara på systemet. men som tur är har jag så det räcker!

oh well, inget tid att spilla! jag hinner nog skriva igen innan nästa år, men annars så - HAPPY NEW YEAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela