sweetness,

Hatar drömmar.

Publicerad 2010-09-25 09:07:31 i Smycken,

inatt har jag sovit 11 timmar. känner mig fruktansvärt utvilad, men konstigt nog inte skamsen faktiskt. kan bero på att jag vaknade halv nio på en lördag. och ja, det betyder att jag somnade halv tio igår kväll - I don't care. jag var cranky och fruktansvärt trött!

vi hann se TBBT och sedan 1h15min av Date Night och sedan pallade jag inte mer. jag blir som en gnällig unge när jag inte får sova. så jag låg och vred mig i soffan och surade, hihi stackars älsklingen. men nu är jag pigg! och på bra humör dessutom, trots min hemska dröm i natt. den kanske inte är hemsk för er men för mig var det hell!

och för er som vill veta så drömde jag att jag lämnade Rick i fyllan och det enda jag fick dagen efter var ett fb medd. att han skulle dra ner till Petter för han skulle öppna en bar och han ville ju inte gå miste om alla snygga brudar. så mycket brydde han sig om att jag lämnat honom.. jag låg kvar och kramade älski ett tag innan jag kunde gå upp ur sängen.

jag har klagat nu hela veckan på att jag drömt så mycket om god mat så jag är hungrig hela tiden på något gott. så jag tror jag tar tillbaka det.. please let me dream about food again. tror jag ska gå ut på en promenad nu :)


här är ett av tennarmbanden jag gjort. det andra är på min systemkamera och den beslöt sig för att få slut på batteri nu, så den bilden kommer upp senare!
update: och jag har redan givit bort armbandet till mamma, som nu är i umeå. så ni behöver inte tänka att jag är efterbliven som inte tänkte på att fota det med min andra kamera ;)

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2010-11-02 22:30:53

Hur har du lärt dig, läst nån bok eller så? jag är så sugen på att lära mig göra tennarmband. vackert =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela