sweetness,

/annoyed

Publicerad 2011-04-27 08:07:05 i Bilder,

det är inte meningen att man ska vara trött om man sovit i typ 7,5 timma, mellan 6-8 så är det ju ganska bra! men apparently så är min kropp inte ense med min skalle i detta så jag är fortfarande död när jag vaknar. fett irriterande, tror jag ska ta mig en sväng ut i det kalla morgonvädret och försöka få kroppen till att funka korrekt.

annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. borde kanske packa upp väskorna sen vi var i umeå förra veckan? jag lyckas alltid ha resväskor liggandes flera veckor efter att jag varit någonstans, alla har vi väl våra egenskaper! it just seems like mine and worthless! hihi

oh well, hipperihopp to the barbershop! CIAO! - slänger in en bild på en pin som jag fick i ett brev från sis. love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela