sweetness,

One of the most awesome things.

Publicerad 2011-02-26 23:53:31 i Film,

nu har jag legat i soffan och slötittat på Mitt stora, feta, grekiska bröllop! det är så jäkla skönt att bara ligga och halvsova på soffan till en film, dock måste man redan ha sett den så att det inte gör något om man somnar. annars förlorar det lixom charmen.

dock så blev jag inte trött alls nu när jag väl klev upp för att borsta tänderna, så jag gissar att jag måste hitta på något annat eller tvångssova. världsliga beskymmer.

jag har söndag idag, sjukt konstigt. eller det är inte så konstigt eftersom rick var ute igår och jag umgicks med mamma, och idag så har vi bara legat i soffan och sett film hela kvällen. en typisk söndag alltså! knivigt vad man ska hitta på imorgon då, inte precis så att jag vill ha måndag då.. oh well!

nu ska jag fortsätta prata med min älskade syster tills jag blir trött! btw så såg jag August Rush igår, underbar underbar film. borde se den. älska musiken overall, nästan så att jag bara kunde blunda mig igenom hela filmen. wonderful. good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela