sweetness,

Håller tummarna.

Publicerad 2011-07-15 09:00:10 i Bilder,

nu är det bara några (typ 9, men ändå) timmar kvar tills vi sticker iväg! jag klev upp tidigt för att hinna allt som skulle hinnas.. nu när jag sitter här så finns det inget att göra - som vanligt! för jag kan inte duscha för ens i kväll för vi har ingen hårtorkt just nu, and yeah, mitt hår är för långt och tjockt för att ens hinna självtorka tills vi ska åka. så jag tvättar lite för att göra någonting iaf.

sedan så hoppas vi på att ingen kommer klockan tre så att jag kan sluta för dagen och köra hemåt, för då kanske vi kan vara påväg till klockan 5-6 iaf! det kommer bli en sen middagsgrillning - men det är så det ska vara när man har semester! (än dock om det bara är 4 dagar)

både älski och bestis slutar kring lunch, så allting hänger på mig. men vi har ju vackert väder så inget kan gå fel! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela