sweetness,

När man sover för mycket.

Publicerad 2011-07-06 09:28:02 i Me&mum,

jag tror att jag har börjat sova för mycket. för även om jag går och lägger mig före tolv så sover jag ändå till typ 9, varför behöver jag så mycket sömn? jag måste börja tvinga upp mig klockan 7, jag hatar att sova länge.

igår så var jag till Umeå med mami och hade en Mum and Daughter day. vi sprang runt på stan, käkade kina och tog ett glas vin, chillade på Allstar och drack drinkar - ja, bara underbart roliga saker alltså! vi tog det bara superchill och hade inga worries, dessutom hade vi ju pappa som skjutsade oss så vi slapp ta bussen.

det bästa var dock att jag kom ihåg att köpa en kortstation till min dator som tar alla minneskort som finns! HELL YEAH. jag har ju tappat bort en kabel till min digitalkamera så jag har inte kunnat för över några kort alls detta året typ, vilket har resulterat i att jag slutat fotografera! förra gången så visste jag inte vad jag hade för minneskort i den så jag köpte fel och alla kort forutom det passade typ - my luck. men nu har jag en och äntligen kan jag använda mig av kort jag tagit! så här kommer några!



jag beställde in en Frozen Strawberry Daiquiri som var sjuuukt god!d det sa bara slurp så var den slut.


så köpte jag universums snyggaste halsband..


och ett smyckesställ! dock så ryms nog bara 1/100 av alla mina smycken, dessutom skulle jag behöva ett dubbelt så högt så alla superlånga halsband ryms. men detta var sjukt snyggt, och det får ju alltid plats med några smycken.

nää, om jag ska ta och fixa till mig nu. måste åka och lämna in lönepapperen och sedan jobba, buh jag vill vara ledig mer! men nä, nu jobbar jag tills på måndag igen. yeah but life is good! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela