sweetness,

Underbara balkong.

Publicerad 2011-06-30 07:09:57 i Pyssel/Inredning,

igår var jag ledig - åh så skönt det var! dock så for jag till Enebacken, arbetsförmedlingen och diskade, så jag var duktig ändå. men så for jag och hälsade på mami på hennes jobb och fick med mig lite blommor hem som jag planterade om i krukor på balkongen. så nu är balkongen ännu mer vacker, fast jag har inte fått upp gardinerna på ena sidan för jag hade inte nog med kraft i armarna igår, konstigt nog. plus att jag inte målat bänken vit än (vem hinner när man jobbar hela dagarna, och helgerna, och kommer hem kring 6 varje kväll?) eller sytt klart stolsöverdragen, med sommaren är ju inte slut än!


det är tur att jag är pyssligast i världen och köper med mig saker hem fast jag inte vet vad jag ska ha det till. för jag tyckte det blev tomt med bara en blomma och lampan, så jag rotade igenom allt vi har och hittade ett glasfat, ett rosljus, sand, tygblommor och Grace and voila! jag blev faktiskt rätt nöjd ändå.

nää, om jag ska fixa mig så jag kan fara iväg mot jobbet snart, det är ju ändå lite mer än 7 mil så! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela