sweetness,

Stuff to do.

Publicerad 2011-05-20 11:45:05 i Bilder,

jag har demolerat min bärbara hårddisk så att jag fick ut hårddisken som var i den, så nu har jag alla bilder från förr! woho! jag spenderade i princip hela måndagen och bara matade igenom alla bilder, det är så sjukt roligt att se allt man gjorde. jag minns inte direkt så mycket av sådant jag gjort, så därför älskar jag att jag har så pass mycket bilder från nästan den roligaste tiden i mitt liv!

oh well, idag hade jag tänkt åka och måla i Enebacken eftersom det är första dagen på över en vecka då det inte regnar. men som vanligt när jag äntligen får göra något så började jag må sjukt dåligt och jag känner mig fortfarande ganska light headed. ja, så jag passar på att typ städa så mycket som jag klarar mellan varven. jag blir sjukt rastlös av att bara sitta still när jag verkligen behöver det. dessutom såg det ut som en knarkande 4-barns mamma bodde här, inte precis looken jag letar efter.

dessutom har jag tvättid mellan 07-18 (första gången som jag lyckats med det, våra grannar tvätt sjukligt mycket), så jag har försökt samla på mig så mycket tvätt som jag kan hitta. funderar på om jag ska orka tvätta täckena och kuddarna också? har inte bestämt mig för om jag verkligen orkar det än.

anyways, nu ska jag gå och försöka hitta mig något att äta. det kanske känns bättre i kroppen efter jag fått i mig mat, har ju Macarons att smaska på också, hihi! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela