sweetness,

Duktiga flicka.

Publicerad 2011-11-28 12:01:33 i Kärlek,

jävlar vad duktig jag är idag! har hunnit tvätta 6 maskiner och städat precis hela toaletten, jag har tillochmed skrubbat badkaret. om inte det ger vuxenpoäng så vette tusan!

som belöning för min möda så gav gud mig snö, thank you! jag borde vara duktig mer ofta, kanske det börjar likna vinter snart.

mami hade bytt ledigdag och är hemma idag, så hon skrev att vi borde klämma in en fika i allt hurtiga vi göra. och det säger man ju aldrig nej till! så jag ska väl försöka tvätta klart allt som behöver tvättas innan fikatid så slipper jag tänka på det.

men nu ska jag bara bädda sängen, städa bort i vardagsrummet och kanske dammsuga igenom hela lägenheten en sväng - sen är det klart! kanske borde äta lite lunch också, jag glömmer alltid bort att äta när jag har fullt upp. inte bra.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela