sweetness,

I got fooled.

Publicerad 2011-11-03 20:30:30 i Mat,

detta åt jag idag på lunchen med min älskade, oförlåtligt gott var det!

när jag släppt av honom på jobbet så gick jag en stund på åhlens. det skulle jag inte gjort eftersom dom börjat sälja julsaker där, självklart så fick jag med mig en påse ut. curse the holidays!

åkte till mammas jobb och hängde där medans jag smsade med bestis. plötsligt ringde han och sa att han var på busstationen och tyckte jag skulle hämta honom, lurig snubbe! där satt jag och trodde han var i umeå, överraskad blev jag. så nu sitter jag och väntar på att han ska komma tillbaka till sin mami så vi kan umgås.

tills vidare så nördar jag Torchlight.. yeah, that's about it.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela