sweetness,

Lite panik.

Publicerad 2011-10-31 08:55:01 i Random,

I don't deal with going away that good. jag älskar att fara bort, men jag får ångest varje gång, haha. men det är bara för att jag älskar att ha koll på allting, jag vill veta precis allt och helst ha alla tider och kartor i handen. yes, Im kind of a control freak. men jag har ju åkt bort massor med gånger och det kan inte bli värre än förra året när jag åkte!

anyways, idag är så strååålande väder. klädde på mig för att gå ut en sväng men nu har jag suttit här framför datorn i 45 minuter så jag undrar när jag tänker gå..

förhoppningsvis så får jag paket idag med mina nya högtalare till datorn, dom jag har nu har lagt av helt. plus en massa papper till min skrivare. insåg att jag inte ägde ett enda vanligt vitt papper nästan, jag trodde alla hade det hemma. men så insåg jag att man aldrig använder vanliga vita A4:a papper. men blev väl van sen man gick i skolan att det alltid fanns papper, haha.

oh well, nu måste jag ta på mig skorna och ge mig ut i det vackra vädret. oftast när det är fint på morgon så blir det dåligt senare mot kvällen, ut och njut medans det varar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela