sweetness,

Segaste söndagen.

Publicerad 2011-10-23 16:29:08 i Whine,

denna dagen har varit så fruktansvärt lång nu så jag vet inte vad jag ska göra längre. dåligt väder ute och jag känner inte för att göra något alls, haha. det är nog en anledning till att folk sover länge på söndagar, dagen är kass helt enkelt ^^

nä, nu ska vi inte vara sådan. jag känner mig bara rastlös, fast jag varit ute och gått. jag skulle kunna gå flera gånger men, som sagt, vädret lockar inte det minsta. det finns seriösa saker som jag skulle kunna göra, men vem vill vara produktiv på en söndag?

lösningen på en sånt här problem är oftast att fara till mamma, haha. kanske ska ladda ner nyaste Vampire Diaries och åka dit, där är det alltid rörelse! nu går jag och mobbar min älskling lite, hihi.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela