sweetness,

Inredningsbubbla.

Publicerad 2011-09-27 12:55:17 i Pyssel/Inredning,

just nu så finns det i princip bara inredning i min hjärna. eftersom mami och papi ska göra om hos dom och vi ska försöka göra klart det som än bara är påbörjat, så är det typ det enda jag tänker på. jag har ritat bilder och mätt nästan hela våran lägenhet, och idag har jag spenderat hela förmiddagen hos mami för vi har kollat runt på Ikea och mätt och grejat. I LOVE IT!

nu så är jag hemma tvärt och duschar och käkar mat, dock inte samtidigt. jag ska bara torka håret och sedan bege mig tillbaka så ska vi fara ut och kika på tapeter.

nä, jag har inte tid med detta. bara tre dagar kvar tills Ikea - WOHO!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela