sweetness,

Snart är det dags.

Publicerad 2011-09-30 11:34:41 i Bilder,

imorgon åker vi iväg, wiie! det tråkiga är att vi kommer förmodligen att skicka hem grejorna så jag får inte mitt skrivbord för ens om två veckor :/ oh well, får väl tänka att jag för det överhuvudtaget. positivt tänkande Marlene, positivt tänkande.

idag har jag redan hunnit varit iväg med bror på badhuset och sedan diskat all jädra disk, se vad fint det blev!
det såg lite roligt ut för vi har lyckats att bara använda rosa grejer, vi har faktiskt andra färger, I promise.

nu ska jag gå och duscha och sedan.. äta mat, klockan var mer än jag trodde. efter jag ätit lunch i alla fall så måste jag fara på Ica och panta all våran pant! jag fattar inte varför vi inte pantar mer ofta, måste vi skjuta på det tills vi har pant för en livstid.. konstigt det där med att skjuta på saker.

sen kommer jag säkert att dammsuga och skura lite, det är ju alltid roligt att komma hem till ett städat hem! sedan så ska Robert sova här medans vi är borta, kanske inte så trevligt att bo i en svinstia. okej så stökigt är det inte, but you get my point.

nä, nu borde jag gå och duscha så jag hinner göra allt jag just räknade upp. fast Community kom ju ut idag..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela