sweetness,

Det var på tiden.

Publicerad 2012-04-25 06:50:12 i Naglar,

Good morning!

Jag vaknade kvart över 4 imorse och hade tänkt kliva upp, tills jag insåg att klockan var kvart i 4 alltså. Men så somnade jag om och klev upp klockan 6.

Underbart nog så vaknade jag till stålande sol ute ♥ Fast det är jättedimmigt, ser riktigt läskigt ut faktiskt. Men det skulle ju vara mulet idag sa dom på nyheterna, så vi får väl se. Jag hoppas då på att kunna cykla idag, jag blir så irriterad att jag bara hinner använda den någon dag innan det börjar snöa igen. And yes, jag är okapabel att cykla om det har snöat. Det är ju läskigt, man vet ju inte vart alla isfläckar är!

Oh well, idag har jag kurs igen. Det är sista genomgången och vi ska prata om enskilda handlingsplaner, iaf vad det står på mitt schema. Ja, det var väl det.

Nu ska jag göra mig frukost och titta på Cougar Town!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela