sweetness,

En dag kvar.

Publicerad 2012-02-16 10:57:59 i Musik,

Så himla skönt det var att träna igår, sinnessjukt! Har känt mig sjukt seg och ur fokus den senaste veckan, men nu är jag på top igen! Dessutom är det bara en dag kvar till Umeå!!

Just nu sitter jag och målar naglarna, för tredje gången denna veckan. Ibland så vet jag verkligen inte vad jag vill, så då brukar jag börja göar nya naglar varje dag tills jag känner mig nöjd, yeah I'm wierd.

Måste väl försöka packa ner allt jag ska ha med mig till Bestis i helgen, jag ska ju bara träna och sedan fara imorgon. Kommer kännas tråkigt att lämna älsklingen när vi haft mysdag varje dag denna veckan i princip, vi hade ju 2 år 10 mån igår, så vi myste lite extra ♥ Plus att idag kommer det också bli mys eftersom vi inte kommer ses för ens på söndag, muh.

Nä, nu måste jag boka plats på Zumban och sedan fortsätta måla naglarna så jag får det gjort. Blir nog en Risifrutti framför Once upon a time och Pan am sen, lovely.

Have a wonderful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela