sweetness,

Så det ligger till.

Publicerad 2012-02-22 14:49:14 i Bilder,

Hej, hallå.

Jag vet att jag varit väldigt frånvarande ett bra tag nu, men jag har en väldigt bra anledning. Nämligen såhär att jag hade ont i ryggen förra veckan som sedan spred sig ner efter baksidan av höger ben och som gjorde att jag inte kunde röra mig i princip. Led mig igenom helgen hos Bestis, med fest och vänner. (Dock så blev jag lite väl packad och somnade på hans golv kring elva, men det hör inte till saken.)

Även fast det var snöstorm och jag hade universums värsta smärta i höften så körde jag hem på söndagskvällen för att jag hatar att vara sjuk/skadad hos någon annan. I måndags så badade jag på kvällen och skulle ta upp en handduk då det knäppte till i ryggen och jag blev sne - på riktigt sne, i ryggen.

Efter några timmar på akuten så var jag inte alls klokare, men några starka smärttabletter rikare. Så nu (dom stunder jag inte sover) haltar jag mest omkring i lägenheten som Quasimodo och väntar på en tid hos en ryggknäckare, som förhoppningsvis kan fixa det som dom på sjukhuset inte vet någonting om.

Så nu vet ni! Jag kan inte sitta längre stunder på en stol, eller stå eller ligga för den delen heller, så jag sover mest lite överallt för att fördriva tid (och för att mina tabletter gör mig väldigt dosig, lindra smärta verkar dom inte vara särskilt bra på dock). Bara detta inlägg har tagit typ 40 minuter att skriva för att jag måste kliva upp och gå runt lite om vartannat, that's life.

Nä, ska lägga mig i soffan och slumra till lite tror jag. Tog nyss en ny omgång tabletter så jag kommer nog kunna sova ganska skönt på soffan ett tag. Godnatt!

Have a nice day!

Mina vackra naglar från i helgen, dock hade det börjat flagna så jag tog bort det.

Och såhär ser dom nu ut! Blev lite slarvigt gjort, lite svårt att måla naglarna när du inte kan luta dig fram till bordet.

Mina bästa vänner just nu.

Hitta dessutom detta kort på mina kamera - hej rött hår ♥ oh, I will have you back later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela