sweetness,

Äntligen hemma.

Publicerad 2012-07-22 11:38:24 i My life,

Hallojs,
 
Nu är jag äntligen hemma! Fast vi kom hem kring halv åtta igår, men vem orkade göra någonting annat än att lägga sig i soffan och titta på film!? Vi åkte ifrån Västerås igår morse kring nio, sen har vi kört och kört och kört - stannade till på IKEA - och kört och kört.. Ja, kommer nog att gå resten av året!
 
Men oj så trevligt vi haft det! Dock glömde jag min systemkamera och min jacka nere i Norrköping, men det får jag tillbaka, förhoppningsvis, i november. Jag lägger väl upp massa bilder i ett senare skede, just nu vill jag ligga i soffan och gäspa.. Eller städa bort alla saker vi haft med oss.
 
Have a wonderful day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela