sweetness,

Good girl.

Publicerad 2012-06-27 18:12:18 i My life,

Hallojs,
 
Idag har jag varit duktig! Jag har diskat och skrubbat spisen, städat köket och hallen. Insåg att vi drar ju om typ en vecka och det vore ju trevligt att komma hem till en nystädat lägenhet, så jag börjar i tid. Bokade tvättid imorgon så att jag kan tvätta igenom en massa kläder, jag kommer inte veta vad jag ska ta med mig..
 
Har  kursmöte imorgon, förhoppningsvis det sista för sommaren - yay. Kommer bli så himla skönt att få njuta av sommaren och skit i allt annat. Måste bara bli bättre väder först.
 
Anyways, nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart i sju. Sista Zumban för sommaren idag, det känns hemskt. Kommer verkligen att sakna det, det är ju min vecko-boost! Får hitta på något annat istället.
 
Nä, nu ska jag vandra runt i lägenheten eller något. Osis att det blev fint väder nu när jag redan har något att göra, så typiskt.. Oh well!
 
Have a wonderful evening!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela