sweetness,

Gårdagens.

Publicerad 2012-03-06 10:48:40 i Naglar,

Lets just cut to the chase, jag strök aldrig sängkläderna. Så, nu är det sagt!

Istället så blev jag sittandes framför datorn, där jag målade klart naglarna och tittade på anime. You can never go wrong with that! Det värsta med anime är att det oftast inte är inbränd text och då kan jag inte spela upp dom via USB på blurayen.. Vilket suger, eftersom då kan jag bara se det kortare stunder för att min rygg pallar inte att sitta i en kontorsstol så länge.. Inte okej.

Men idag är det andra bullar! Fast egentligen inte, har suttit framför datorn och försökt hitta någonstans där jag kan köpa massa pjöller att pyssla med, men det verkar bara existera i USA eller Asien.. Dumma värld!

Nu så ska jag dock ta mig något att äta och sedan försöka diska lite av alla den disk som har blivit, snark. Har haft lite damp dom senaste veckorna eftersom jag inte kunnat städa eller något.. Att ha stökigt när du gör saker spelar ingen större roll, men när du måste ligga hemma hela dagarna och stirra på all skit.. Då går det mig på nerverna.

Så, nu är det slut på detta datorsittande!

Have a wonderful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela