sweetness,

Bra start.

Publicerad 2012-05-25 08:10:27 i My life,

God morgon,

Jag vaknade halv 6 imorse när älsklingen klev upp och kunde absolut inte somna om för jag var så sjukt hungrig! Så jag klev upp och käkade lite frukost och gick sedan ut på en promenad, duktigt. Det är ju superväder och på nyheterna sa dom att det skulle regna senare idag :( Så det var lika bra att passa på!

Så nu är jag nyduschat och uttråkad. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra idag.. Jag skulle kunna vika tvätt, dock håller det väl mig inte sysselsatt i mer än 15 minuter. Argh!

Oh well, jag får väl sätta mig och köra lite Fairy Tail-maraton och skylla på att det ska regna, no?

Have a wonderful day!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela