sweetness,

Härliga fredag.

Publicerad 2012-09-28 11:04:42 i Music,

God morgon,
 
Försovde mig igen imorse, inte okej. Jag förstår inte varför jag är trött när klockan ringer, det är helt ologiskt. Som tur är så vaknar jag oftast kring halv åtta av mig själv, och det är ju inte allt för sent. Så fick jag ryck idag med att jag bara kände för att gå en promenad, so I did. Dock så ångrar jag att jag alltid ska ta den långa sträckan. Idag var jag typ död efter typ 70%, men som tur är så känns det skönare i efterhand att veta att man inte mesade ur.
 
Idag börjar ju marknaden på riktigt. Så från och med nu så måste man ta cykeln om man ska in till stan, annars kommer du dig inte långt.
 
--
 
Haha okej, jag började skriva det här typ kring halv nio och apparently så kom jag av mig och glömde bort det. Så typiskt mig. Så nu postar jag bara detta för jag har ingen aning om vad jag hade tänkt skriva mer, haha. But enjoy this song vettja! Vi brukar dansa till den på Zumban och den har fastnat på hjärnan nu. Feel like dancing all the time.
 
 
 
Have a wonderful day!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela