sweetness,

Fredag.

Publicerad 2013-04-19 16:20:00 i Music, My life,

Hallojs,
 
Shit vilket väder det är idag! Känns så himla underbart att all snö är borta från vägarna och att dom börjat sopa bort allt jädrans grus som är överallt.. Får typ med mig en sandlåda in varje gång man går ut. Snart är det nog sommar ska ni se!
 
Hade tänkt ta sovmorgon idag eftersom jag känt mig så outvilad denna vecka pga massa konstiga drömmar varje natt.. Tro inte att jag vaknade 06:42, wth? Men jag gick upp och såg att det var mulet och sjukt dystert ute och tänkte att det inte var värt att kliva upp för, haha, så jag gick och la mig igen. Slutade med att jag nästan sovde 12 timmar. Känner mig dock sjukt utvilad nu så, why not lixom!
 
Var på badhuset också i vanlig ordning. Dock var vi tvungen att fara dit tidigare eftersom Rick inte har någon framförhållning och bokade bandet i sista sekunden. Men det funkade det också.. Nu sitter jag bara och svälter och väntar på att potatisen ska koka klart. När jag blir rik så är det första jag vill ha en kock. Hatar att vänta på mat.
 
That's about it. Nu ska jag gå och stirra potatisen klar.
 
Have a wonderful evening!
 
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela