sweetness,

Sjukt konstigt.

Publicerad 2013-04-25 20:48:00 i Bilder, Instagram, My life,

Hallojs,
 
Alltså jag har varit lite borta de senaste dagarna eftersom jag och Rick har nött oss igenom alla 6 säsonger av Lost på typ 1,5 vecka eller något.. Intensivt värre har det då varit. Vi såg sista avsnittet igår och nu känns allting så himla wierd, haha. Nästan som att ens eget liv slutade och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mig själv... Vad gjorde jag innan vi började se?..
 
Anyways, var och bytte däck på bilen idag! Det var sjukt fint väder imorse och jag tänkte 'detta kommer bli kul', ack så fel jag hade då det började tokhagla av och till från typ kl 10 och framåt. Men det gick ändå och nu så måste jag bara komma ihåg att kolla luften innan vi åker imorgon.. Borde nog ställa en påminnelse.
 
 
Imorgon så drar vi till Umeå och vi ska hänga med underbara vänner på lördagen och jag längtar som en tok! Ska också fixa mig ett par nya löparskor då mina börjar gå till historien.. Kommer kännas magiskt. Såhär fina är mina nuvarande:
 
 
Slitna med kärlek. Oh well, nu ska jag.. Ehm.. Ja. Lyssna på SWS förmodligen.
 
Have a wonderful evening!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela