sweetness,

Överskott.

Publicerad 2013-03-18 21:02:56 i My life, Nerd, Random,

Hallojs,
 
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo - jag har fett med energi. Alltså sådär random sjukt full av energi och helt afgdgh, ja jag kan inte ens beskriva det. Slog till ricks hand så han skallade ett paket choritzo och jag höll på att skratta på mig, I really dont know what's wrong me with.
 
Rick frågar hela tiden om jag käkat godis, för socker gör mig jämt hyper. But I swear, I haven't been eating candy! Så, nu måste jag försöka varva ner så att jag kan sova någon gång idag, helst.
 
Ehm yeah, that was all.
 
Sleep tight everyone!
 
Ciao.
 
Here's a picture from some weeks ago. Men det var typ samma väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela