sweetness,

Slut på dagen.

Publicerad 2013-03-10 20:28:01 i Anime, Kärlek, My life,

God kväll,
 
Har just (typ 20-30min sen, men okej) varit ute på en promenad med mig själv igen.. Blev väldigt rastlös och hade tänkt höra med Sis om hon ville telefongå, but apparently we have more important stuff to do! /cranky. Så jag fick helt enkelt gå själv för älski skulle ta ett bad.. Vad är det för fel på människorna omkring mig?
 
Nu sitter jag och läser bloggar and what not.. Vill äta glass men då vill jag ju ha något att se på, känns like such a waste att bara äta glass för glassätandes skull. Jamen det gör ju det. Så jag försöker klura ut om jag har något avsnitt av Fairytail på min hårddisk eller inte, kändes så jobbigt att hämta den och faktiskt se efter.. Tror jag bara håller tummarna och slår igång den!
 
 
Ja, det var väl de jag hade tänkt mig ikväll. Anime och glass. No you can't trade with me! ♥ 
 
Have a wonderful night!
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela